The RPG Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mary is ook op zoek.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Mary is ook op zoek.  Empty Mary is ook op zoek.

Bericht van Mary' do mei 30, 2013 3:56 am

Ja, ik ben dus op zoek naar een ORPG maatje, haha. Genre maakt niet uit en ik heb ook geen eisen! Hier is een klein stukje.

'Brody, morgen zijn we weer in district twee. Misschien moet je maar eens gaan slapen,' stelde Geoffrey voor. Hij was mijn mentor geweest tijdens de Hongerspelen. Ik deed niet eens de moeite om hem aan te kijken en schudde langzaam mijn hoofd. 'Brody, je moet er morgen sterk en uitgeslapen uitzien als je je familie weer ziet.' Met die zin trok hij mijn aandacht. Ik keek hem aan en knikte. 'Goed dan.' Ik stond op en liep naar mijn coupé toe. Veel moeite om me om te kleden deed ik niet. Ik ging voor het raam staan en keek naar buiten. Het was helemaal donker, dus het enige waar ik naar staarde was een eindeloos lange duisternis. Er vlogen flitsen van de arena door mijn hoofd en van schrik zakte ik in elkaar. Toen ik erin geslaagd was mezelf op het bed te hijsen, ging ik rillend onder de dekens liggen.
Ik had mijn ogen dichtgedaan en ik voelde mijn geest langzaam wegzakken, toen ik ineens een stekende pijn in mijn been voelde. Het mes had een diepe wond gemaakt in mijn bovenbeen. Toen ik de dekens van me afgeslagen had en elk stukje van mijn been grondig geïnspecteerd had, besefte ik me dat het weer een waanbeeld was, een flashback uit de arena. Ik bedekte mezelf weer met de dekens en staarde voor me uit. Volgens het Capitool zou ik blij moeten zijn; ik ben de enige overlevende, de winnaar van de Hongerspelen. Maar ik voelde me geen winnaar, ik voelde me verre van dat. Ik voelde me een ellendig hoopje mens, dat gedwongen werd om te leven. En wat voor leven? Het enige goede dat ooit in mijn leven gekomen is, op mijn ouders na, was Cathy. Cathy. Ik voelde een stekende pijn in mijn borst die maar niet gedoofd wilde worden. De afgelopen weken waren voor mij een hel geweest, maar wat dacht je van haar? Ze moest elke dag maar doorleven en accepteren hoe ik dagelijks bijna dood ging. Ik wist zeker dat ze kapot zou zijn als ik dood was gegaan, en dat was ook de reden dat ik haar tijdens ons afscheid niet alles heb verteld..

Mary'

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 30-05-13
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Mary is ook op zoek.  Empty Re: Mary is ook op zoek.

Bericht van gamu do mei 30, 2013 10:39 am

lol honger spelen Smile
best een leuke film en dan rpg best geinig

maar ik wil wel meedoen Very Happy
gamu
gamu

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 30-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

http://www,youtube.com/user/housemusicandstuff

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum