The RPG Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inge op zoek :P

2 plaatsers

Ga naar beneden

Inge op zoek :P Empty Inge op zoek :P

Bericht van Inge do mei 30, 2013 3:18 am

Ja, ik houd veel van fantasie rpg's. Dus meld je maar.

Stukje van mij:
Ethan kwam net terug van de bende. Hij had nergens meer pijn en alle wonden waren netjes genezen. Ze hadden hem een paar rangen hoger gegeven. Hij stond nu dicht bij de man die hem altijd al gemarteld had, maar het was wel goed. Hij regelde vooral het geld in ruil voor de veiligheid van zijn gezin. De auto reed rustig langs de weilanden terwijl hij terug dacht aan de afgelopen tijd. Het was heel hectisch geweest. Eigenlijk wouden ze zo snel mogelijk trouwen, maar toch hadden ze maar eerst even geholpen met de bouw van het huis van Steve en zijn vriendin. Ze waren de al redelijk grote schuur aan het verbouwen en het zag er nu al fantastisch uit. In de verte kon hij het nog kale huis zien. Later zouden ze ook een gezinnetje hebben en zouden de kinderen allemaal samen kunnen spelen in de grote tuin. Glimlachend reed hij de oprit op en liep naar binnen. Eva was waarschijnlijk nog boodschappen doen en rustig liep hij naar boven om bij de kinderen te kijken. De babyfoon stond er, dan zou ze vast wel meeluisteren. 'Hai schat.' Zei hij en kuste de voorhoofdjes van de kinderen. Over een paar weken zouden ze gaan trouwens. De kast was nu verboden terein, want ooh wee als hij de trouwjurk zag. Met een grote glimlach op zijn gezicht tilde hij Blossom op en wiegde haar zacht. daniel sliep alweer. Hij kon zich niet beter wensen dat dit leven. Ook al was het dan nog maffia. Zijn gezin was wel veilig.


De enige eis verder: HEB ERVARING!!!!
Inge
Inge
Admin

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 26

https://therpgcommunity.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Inge op zoek :P Empty Re: Inge op zoek :P

Bericht van Isa ma jun 03, 2013 6:49 am

Lijkt me leeeuk ;3 Alleen ik heb geen idee waarover :$
Isa
Isa

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Inge op zoek :P Empty Re: Inge op zoek :P

Bericht van Inge ma jun 03, 2013 6:49 am

Kom in chat, dan verzinnen we wat Very Happy
Inge
Inge
Admin

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 26

https://therpgcommunity.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Inge op zoek :P Empty Re: Inge op zoek :P

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum