The RPG Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.  Empty Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.

Bericht van ClaudiaVeer do mei 30, 2013 3:44 am

GEEN EISEN

-

Ik kwam wat spulletjes te kort voor het avondeten en de kleintjes sliepen heerlijk. Bovendien had ik geweten dat Ethan snel thuis zou zijn en met de babyfoon in mijn broekzak was ik snel boodschappen gaan doen. Te voet liep ik terug naar huis met de boodschappentas toen ik Ethan door de babyfoon hoorde. Een glimlach sierde mijn lippen en ik merkte hoe mijn looppas versnelde om thuis te kunnen komen. Ik was zo blij. Ethan werkte nog bij de vervloekte maffia, maar zijn lichaam genas en er kwamen geen nieuwe plekken bij. Het had even geduurd voordat ik weer seks durfde te hebben met Ethan, maar de eerste keer had reuze meegevallen. Het was gewoon zoals anders geweest, zonder nare herinneringen. Heel af en toe als ik in de spiegel keek, voelde ik me nog rot, maar Ethan was altijd dichtbij en wist de spoken uit mijn hoofd te praten. Steve was ook het huis uit en ik was zo blij voor hem. De afgelopen dagen hadden we aardig geklust bij hem, maar vandaag zouden we alleen thuis zijn. Nog eventjes en dan gingen we trouwen. Dan waren we echt het perfecte gezinnetje. Ik voelde aan mijn buik en bloosde bij de gedachte aan de zwangerschapstest die ik vanochtend had gedaan.
Zodra ik thuis kwam liep ik naar boven en ik kuste Ethan op zijn mond als begroeting. Daarna kuste ik Blossom in zijn armen en ik liep naar de commode. 'Ethan, ik wil je nog wat laten zien,' zei ik en ik toverde de positieve test tevoorschijn en gaf hem deze. Een huwelijk, twee kinderen met een volgende op komst. Ons leven was prachtig.

-

Ja klopt, deze hoort bij die van Inge. Very Happy


Laatst aangepast door ClaudiaVeer op do mei 30, 2013 3:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
ClaudiaVeer
ClaudiaVeer

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.  Empty Re: Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.

Bericht van Inge do mei 30, 2013 3:45 am

OOh jij hebt het eerst lezen forum niet gelezen!!!!! tetete
Inge
Inge
Admin

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 26

https://therpgcommunity.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.  Empty Re: Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.

Bericht van ClaudiaVeer do mei 30, 2013 3:51 am

ghehe, ik las het daarna :$ maar ik ben niet lastig haha. Ik mag dat omdat ik je ken (A)
En omdat ik weet dat je binnen 7 dagen jarig bent.
ClaudiaVeer
ClaudiaVeer

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.  Empty Re: Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.

Bericht van Inge do mei 30, 2013 3:53 am

Ik vier geen verjaardig, opa is eergister overleden Razz

Maar zet die dingen er dan ff bij. Ook geen uitzonderingen voor jou Wink
Inge
Inge
Admin

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 26

https://therpgcommunity.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.  Empty Re: Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.

Bericht van ClaudiaVeer do mei 30, 2013 3:55 am

Awh ):. Sterkte schat ):
ClaudiaVeer
ClaudiaVeer

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.  Empty Re: Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.

Bericht van ClaudiaVeer za jun 08, 2013 8:18 am

Linee misschien?
ClaudiaVeer
ClaudiaVeer

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.  Empty Re: Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.

Bericht van Linee<3 do jun 20, 2013 2:54 am

Wat is er met mij??

Linee<3

Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 30-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.  Empty Re: Ik ben ook beschikbaar voor rpg's haha.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum