The RPG Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg ~ Isa & Inge

2 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Inge di jun 04, 2013 11:18 am

'Jou terugkomst.' Zei hij en glimlachte naar hem. 'Een echt feestmaal voor een geslaagde missie.' Hij knipte in zijn vingers en een paar mensen kwamen binnen met vlees waar het bloed nog goed in zat, maar ook vooral mensen eten, alleen maar voor de smaak. 'En was acht een beetje goed voor je?'

Ze keek ernaar en voelde haar maag meteen tegenstribbelen. Nee dat was allemaal niet voor haar.
Inge
Inge
Admin

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 26

https://therpgcommunity.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Isa wo jun 05, 2013 6:25 am

Silvano knikte met een grijns op zijn gezicht. 'Acht is super, ze ziet er alleen een beetje magertjes uit vind je niet?' zei hij kalm.
Isa
Isa

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Inge wo jun 05, 2013 6:29 am

Hij keek hem even verbaasd aan. 'Hoezo mager? Meer verdienen die wezens niet.' Zei hij en dronk wat van zijn wijn. Hij hield zijn glas omhoog. 'Bijvullen.'

Ze keek er snel naar en pakte de kan met wijn die langs haar stond. Snel liep ze ernaar toe en schonk nog steeds trillend de wijn in. Ze liep opgelucht terug, er was niets geknoeid.
Inge
Inge
Admin

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 26

https://therpgcommunity.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Isa wo jun 05, 2013 6:40 am

'Hmmm' mompelde hij en hij keek naar de vampieren tegenover zich en naast zich. Ze zaten allemaal perfect terwijl hij juist een beetje onderuitgezakt zat. Hij dronk wat wijn en at wat van z'n vlees terwijl hij een beetje onderzoekend rondkeek.
Isa
Isa

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Inge wo jun 05, 2013 6:42 am

Hij snapte de jongen niet helemaal en ging wat naar hem toe hangen. 'Is er iets aan de hand jongen?' Vroeg hij en keek hem onderzoekend aan. 'Eet je nog een toetje mee?'
Inge
Inge
Admin

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 26

https://therpgcommunity.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Isa do jun 06, 2013 10:00 am

'Meneer.. wat gebeurd er met de slaven?' vroeg hij rustig. 'Ik heb zelf altijd wel een beetje dorst als ik terugkom.. mag ik dan gewoon iemand pakken of is er nog een speciaal regelement?' zei hij likkend over zijn lippen.
Isa
Isa

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Inge do jun 06, 2013 10:05 am

'Zet je tanden er maar in. Maar laat ze wel leven. Ze laten lijden is het leukste.' Hij keek naar een van de slaven en knikte rustig. Het meisje liep rustig naar hem toe en hield haar hoofd wat schuin zodat hij er makkelijk bij kon. Hij zette zijn tanden erin en zoog er een liter of twee uit. Hij duwde haar hard weg en grijnsde naar haar. 'Heerlijk.'

Ze keek ernaar en probeerde zo min mogelijk op te vallen. Ze wou niet nog eens. Ze had vanochtend al gemoeten.
Inge
Inge
Admin

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 26

https://therpgcommunity.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Isa do jun 06, 2013 10:29 am

Silvano grinnikte en keek naar de man 'Hmm een toetje klinkt heerlijk' zei hij vrolijk. 'Oja, ik wil vanavond een mandje met eten in mijn kamer, aangezien ik vaak nog honger heb op ongewone tijden' zei hij. 'Stuur na het toetje nummer 8 naar mijn kamer' zei hij daarna nog.
Isa
Isa

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Inge do jun 06, 2013 10:35 am

'Je kunt nummer 8 ook als toetje nemen hoor.' Zei hij en wreef met een servet het bloed van zijn gezicht. 'Ze zijn lekkerder als ze bang zijn.'

Ze hoorde haar nummer en keek de heren bang aan. Wou hij haar? Nee dat wou hij toch niet he? Ze kon wel schreeuwen van angst.
Inge
Inge
Admin

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 26

https://therpgcommunity.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Isa vr jun 07, 2013 7:30 am

Silvano grinnikte 'Natuurlijk, maar dan wil ik wel meteen alles gereed hebben. Kunt u nu een mandje met voedsel naar boven laten brengen?' zei hij en hij veegde zijn mond af met een servetje wat naast zijn bord lag. 'Heren, bedankt voor dit maal... ik hoor morgen wel wat mijn inbreng in dit systeem moet zijn' bedankte hij en toen stond hij op. Hij glimlachte charmant en schoof zijn stoel aan waarna hij een lichte buiging maakte.
Isa
Isa

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Inge vr jun 07, 2013 7:55 am

'Oke, dat komt goed.' zei hij en keek hem een beetje verbaasd na. Rare jongen was het. 'Acht, regel het.' Riep hij en keek haar niet eens aan.

Ze keek hem even aan en knikte snel. Ze liep meteen weg, richting de keuken. 'Schiet op alsjeblieft.' Zei ze snel en keek naar wat de koks deden. Het waren een paar menselijke koks hulpen, maar de grote koks waren vampiers.
Inge
Inge
Admin

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 26

https://therpgcommunity.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Isa vr jun 07, 2013 8:50 am

Silvano liep rustig naar de trap en keek even om zich heen. Nadat hij wat details in zich had opgenomen liep hij naar boven naar zijn kamer en wachtte daar af.
Isa
Isa

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Inge vr jun 07, 2013 9:09 am

Ze liep snel met het mandje de gang op en keek goed rond of ze niemand zag. Ze wou echt niemand die nu nog zin had in een hapje. Van dekoks hulp had ze een mini stukje brood gehad, maar dat was niet genoeg voor deze dag.
Inge
Inge
Admin

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 26

https://therpgcommunity.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg ~ Isa & Inge - Pagina 2 Empty Re: Orpg ~ Isa & Inge

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum